8.9.2012

Hertta ohje


Tämä on ensimmäinen ohje, jonka päätin julkaista!
Hertan valitsin siksi, että olen tykännyt näistä lapasista tosi paljon. Lapaset on mielestäni myös kiva neuloa, eikä niiden tekemiseen kulu lopulta paljoa aikaa.

Ohje:
 Hertta ravelryssä
ja 
Hertta suora linkki ohjeeseen.

Lankana lapasissa on Dropsin Nepal, jota kuluu vajaat kaksi kerää. Itse olen neulonut lapaset myös Dropsin Limasta, enkä huomannut koossa juuri eroa vaikka se hieman ohuempaa lankaa onkin.


Mallin sai nimensä jo viime jouluna jolloin tein ensimmäiset lapaset punaisena. Nyt kun ehdin lisätä ohjeen jo ravelryyn huomasin, että samalla nimellä löytyy pari muutakin mallia. En halua enää lapasten nimeä muuttaa, mutta tuelvaisuudessa pitää olla tarkkana, ettei tulisi päällekäisyyksiä.

Kun lisäsin ohjeen ravelryyn toissapäivänä ajattelin, ettei sitä kukaan sieltä löydä ennenkuin kirjoitan siitä tänne. Kävin äsken katsomassa ja iloksena ja kauhukseni ohje on lisätty 75 ihmisen suosikkeihin ja on 22 ihmisen jonossa! Ihan mahtava juttu:) 

Kauhuissani olen siksi, että ohjeen olen lukenut ja neulonut vain minä itse. Ja kaikkihan tietää miten vaikeaa omasta tekstistä on löytää virheet ja epäselvät kohdat. Nytpä siis kysyn löytyisikö täältä ketään, joka viitsisi ja ehtisi testineuloa ohjetta? Näin saisin korjattua mahdolliset megamokat ennen kuin malli päätyy monien puikoille ihmeteltäväksi. Jos vapaa-ehtoinen tai pari löytyisi laittasin mielelläni langat postissa tulemaan:)

11 kommenttia:

Heli kirjoitti...

Minä ajattelin neuloa nuo. Nepalia löytyy kotoakin, joten laitan raporttia kunhan pääsen kotiin puikkojen ääreen ja hommiin! Ihanan näköiset ovat! :)

Effi kirjoitti...

Oi kiitti tosi paljon! Innolla odotan kuulla tuleeko tuolla ohjeella tekemisestä mitään:)

Lotta kirjoitti...

Tosi nätit! Täytyykin mennä heti jonottamaan ohje!

Sanna kirjoitti...

Kauniit lapaset! Kiva kun julkaisit ohjeen :)
Lupaan kokeilla heti kun olen saanut keskeneräiset (joita on valitettavan monta) alta pois!

Saila kirjoitti...

Kiitos ohjeesta, ovat kyllä kauniit ! Taidanpa itsekin kokeilla :)

Heidi kirjoitti...

Todella kauniit! Nämä täytyy ehdottomasti kutoa tänä syksynä/talvena. Kiitos ohjeesta!

Emma kirjoitti...

Kauniit lapaset :) Sen oon miekin huomannut että heti porukka huomaa uudet, ravelryyn lisätyt ohjeet :D Samantien on jo monella jonossa, varsinkin jos teet vielä käännöksen englanniks.

Henna kirjoitti...

Ihanat♥ Sait lukijan minusta, kivaan blogiisi!

villa auroora kirjoitti...

Wau .Mitka lapaset, tykkään:)

Kati kirjoitti...

Hei, neulottu on ja kovasti tykkätty! Kiitos ihanasta ohjeesta

Anonyymi kirjoitti...

Hei! Voisitko neuvoa minulle tuon peukalon? Eilen noita aloittelin :)